Popis
Všechno vím, všechno znám! Kniha ze zlatého fondu dětské literatury od autora Ferdy mravence, ve které se brouk Pytlík stává hlavním hrdinou a rozesměje i ty nejmenší posluchače. Kultovní kniha české dětské literatury s hlavním hrdinou v podobě dobrosrdečné, aktivní, popletené a tvůrčí broučí osobnosti, která s oblibou říká: ,všechno vím, všechno znám‘. Věrný přítel Ferdy mravence se vyznačuje pozoruhodnou nešikovností a jeho veselé příhody ro-zesmívají čtenáře již několik generací. Pytlík je přeborník v poučování a díky němu děti na-hlédnou i do života v přírodě a světa brouků. Mezi jinými směšnými kousky se dozvíte, jak Pytlík vyháněl strašidla, proč třikrát snídal, jak dělal provazolezce, zakládal malířskou školu, nebo jak se učil dělat pavučinu.
Přehled kapitol
| 1 | Jak si brouček Toníček pletl buben s klarinetem | 00:03:05 | ||
| 2 | A proč Potemník neutrhl broučku Toníčkovi hlavu | 00:03:11 | ||
| 3 | Jak Pytlík vyháněl strašidla, která volala „Mamííí!“ | 00:03:34 | ||
| 4 | Co se všechno dělá, aby dětičky neplakaly | 00:05:27 | ||
| 5 | Co chtěl Potemník všechno Pytlíkoví udělat a co uvidíte | 00:03:01 | ||
| 6 | Jak se učily malé kobylky skákat do dálky | 00:04:22 | ||
| 7 | Jak byl Chroust rád, že ho nakonec chytila příšera za límec | 00:05:37 | ||
| 8 | Proč včely braly Pytlíka pod paždí a proč Pytlík třikrát snídal | 00:04:47 | ||
| 9 | Jak Pytlík pomáhal včelám dělat cukrovíčko a jak ho pleskly přes ruku | 00:06:19 | ||
| 10 | Proč se potom broučci mohli z Pytlíkova kropení zbláznit | 00:03:37 | ||
| 11 | Jak Pytlík věděl, že něco praskne, a jak to opravdu prasklo | 00:04:40 | ||
| 12 | Jak tesařík jednou padl do plánů a Pytlík je musel potom dělat | 00:03:44 | ||
| 13 | A jak se stavěla babylónská věž podle prostných cvičení broučků | 00:05:48 | ||
| 14 | O leteckém dni pod Růžovým keřem | 00:03:22 | ||
| 15 | Jak Pytlík dělal provazolezce a broučci myslili, že je to panička s kloboukem | 00:06:18 | ||
| 16 | A jak se Pytlík učil dělat pavučinu | 00:04:55 | ||
| 17 | Jak Pytlík myslil, že umřel, a čí to byl vlastně pohřeb | 00:07:49 | ||
| 18 | A proč je to takový popletený konec | 00:02:10 | ||
| 19 | O tom, jak brouk Pytlík dostal od motýlů bití | 00:05:09 | ||
| 20 | Proč potom nevadilo, že žádný motýl není zelený | 00:03:40 | ||
| 21 | O tom, jak motýl plakal a myšička se smála | 00:03:02 | ||
| 22 | O tom, jak hloupé kozy stavěly sněhuláka | 00:04:16 | ||
| 23 | Jak se Pytlík znovu poškrabal na hlavě a založil školu kreslení | 00:05:38 | ||
| 24 | Proč se nemá kroužek dělat jako brambor, proč se má dělat alespoň jako koláč | 00:04:05 | ||
| 25 | Jak Pytlík nejprve nevěděl kudy kam a pak dělal z koňských žíní vousy | 00:03:14 | ||
| 26 | O slimákovi, který neměl ruce, a přece maloval | 00:04:23 | ||
| 27 | Jak kropenatá slepice dělala zob, zob, a pak se chytila za nos | 00:05:03 | ||
| 28 | O kopečcích, které nerostou jako zelí, ale přece rostou | 00:05:28 | ||
| 29 | Co přineslo navoněné psaníčko pana Chlupáčka | 00:02:49 | ||
| 30 | Jak se Chlupáček ptal, Chrobák lhal a Pytlík nemaloval | 00:03:22 | ||
| 31 | O obraze, který byl tak živý, že se hýbal | 00:04:31 | ||
| 32 | Ono se řekne malovat, ale co, když to nevidíme? | 00:06:33 | ||
| 33 | O popletené a přece zdařilé školní slavnosti | 00:07:22 | ||
| 34 | Jak Pytlík dovedl dělat zvířata neviditelnými | 00:03:54 | ||
| 35 | O zajíci, který se nestal ani papouškem, ani vodníkem, nýbrž... | 00:02:45 | ||
| 36 | Jak Pytlík nevěděl kdy přestat a začal dělat schválnosti | 00:02:23 | ||
| 37 | Co si broučci nepomyslili a proč páni profesoři už nic nechytili | 00:04:38 |
Více
Detaily
| Autor | Ondřej Sekora |
|---|---|
| Čte | Jaromír Meduna |
| Vydavatel | Tympanum |
| Celková délka | 02:44:01 hod. |
| Vydáno | 2022 |
| Formát | MP3 |
| Velikost | 151 MiB |
| EAN | 8595693458235 |
| Jazyk | Čeština |